Kan verdik bugün öğleden sonra 3 te. Bakıyorum e nabjza hala çıkmamış
minikobebegim00 sağlık ocağında yapılanlar çıkmıyor bende devletteki çıkıyor
minikobebegim00 bazen gözükmeye biliyor