minikobebegim00 merhaba doktorunuza bi danışın 15 gün için erken en azından 1 ay boyunca en geç 2 saatte bi uyanıp beslemeye çalışın, zor oluyorsa da en azından 3 saati geçirmeyin. 1 aydan sonra uyandırmaya gerek olmuyor uzamış sarılık vs yoksa. Arada uyudunuz da 3 4 saat geçti beslemediniz diye bir şey olacağı yok o kadar üstüne düşmeyin sakin olun vakti gelince besleyin yeterli 🙂 🌸 sağlıkla büyüsünler size tavsiyem her şeyi aşırı düşünmeyin aşırı kurallara takılmayın keyfini çıkarın günlerimizin sağlığı iyi olsun da yemiş yememiş uyumuş uyumamış 3 saat uyumuş 5 saat kalkmamış hiç uyumamış o kadar dert etmeyin ne yaparsanız yapın her ay yeni bir süreç