ikibebelianagibiana saçmalıyorsunuz, otizmin en önemli belirtisi göz kontağı olmaması ve ismine tepki vermemesi, daha doğrusu seslere tepkisiz kalması
bu kadar basit bişeye kalkıp otizmi araştır demeniz çok yanlış, hiçbir anneyi üzmeye hakkınız yok
birçok belirti gösterdiği halde otizm tanısı alınmayan çocuklar varken siz bu her bebeğin yapabileceği alışkanlığı otizme yoruyorsunuz,
benim oğlum 2 buçuk yaşında ara ara yapıyor, üst komşumun oğlu 1 buçuk yaşında hep parmak ucu yürüyor zehir gibi, yeğenlerim öyle vs herşeye de bi otizm der oldunuz, yapmayın ya