Momyy1 canım benim bebeğimde üçüncüde geçti bende çok stres olmuştum. Bana doktor dedi ki yazdı o zaman ama , banyo yaptır hergün bir sol kulağının üstüne bi sağ kulağının üstüne yatır dedi yaz olduğuniçin yaptık kışın biraz zor ama sen öyle yatır bide bere takınca dışarı çıkmadığın sürece kulağını kapatmamaya çalış