AbrhamH oyun grubuna yollasanız? Biz de çok büyük bir aile değiliz. Yaşıtı çocuk hiç yok çevremde. Her gün 1 saat bile olsa mutlaka çıkarıyorum dışarı, gezmeyi de severiz ailecek ama yaşıtı olmadığından yine hep yetişkinlerle.
Konuşmasında şimdilik bir sorun yok az a başladı ama 2 yaşındam sonra sosyalleşmesi için mutlaka oyum grubuna götüreceğim