_Mutlubirkalp_ 5 yasindn sonra bilincli oluyormus,bir uzmanin gormesi iyi olur deniliyor o yaştan sonra.benim kizim da 1 yasindan itibaren 6-7 ay kesin yemistir.hep koparip atiyordu.zararsiz oje aldim cok guzel olacak tirnaklarimiz,bakim yapicaz dedim.bir aya kalmadi birakti.erkek cocugu icin ne yapilabilir acaba.krem alip hergun sürseniz mesela bakim gunu diyip,tirnaklarin uzayınca da surpriz bir hediye secersin kendine diyip ödül koysaniz isin icine duzelir mi ki,bilemedim.