Cero0505 anneler merhaba oglum mayısta 2 yasına girecek ama bezi dolup taşsada kakada yapsa rahatsız olmuyor aglamıyor kakayla uyuduguna bile şahit oldum sizce neden böyle normal mi anlamıyorum bir türlü
Momyy1 Benim bebegimde oyle 🤔 normalde herseye aglar ama tuvaletini sessiz yapar ve hic aglamaz bazen sırtına ciktigi oluyor. Anlamiyorum.