Morcivert061 Gamzeaksyyy ben yapmıştım geçen başvuru ödeme tarihini kaçırmışım. Yarin açılıyor yapicam
Gamzeaksyyy Alnalprdha simdi acildi basvuruda bu uniye gecis acikogretim icin direk oluyormu yoksa gene taban puana goremj bilginiz var mi
Gamzeaksyyy Ekim19üniverstye gecis icin taban puana goremi yoksa direk gecis yapabiliyormuyuz liseyi bitirdikden sonra evlenmisdim 5 yil oldu hicbirsey bilmiyorum
Alnalprdha Gamzeaksyyy sınava giriyorsunuz ama açıköğretimde belirli bir puan ister mi bilmiyorum taban puan kalktı sınavda ama açıköğretim üniversiteleri belirli bir puan istermi hiçbir fikrim yok