Hareketliliği bir kenara gündüz çok zor uyuyor +sallayarak uyutuyorum ne dermanım kalıyor ne enerjim bir de sallarken acaip bir cirlayarak ağlaması önceden böyle değildi 🥴 atak midir nedir 18martta 9 aylık olucak hala bu şekil devam ederse kafayı yicem yemek yemesinde sknti yok. Ama gündüz hiç uyutmasam durur zorla uyutuyorum çünkü uyku saatlerini kaçırmak istemiyorum,çok hareketli yurutece koyuyorum ama onunda zararlı olduğunu biliyorum çok koymak istemiyorum oyun minderine bırakıyorum sürekli yanında durmam lazim bu sefer çünkü ayaklanmaya başladı ufaktan çok düşüyor ahh ahh dertleseyim dedimm öyle yani ev işi temizlik yemek Allah’a emanet😐 gece yapmaya çalışıyorum ama bu sefer benim pilim bitiyor napacagimi sasirdimm..