Nesibe47 Hanımlar benim bebeğim 3 aylık olduktan sonra saçlarım dökülmeye başladı (hemde çok dökülüyor korkum kelleşmeye doğru gitmem) ve çevremden bana söylenen şey “bebeğin seni tanımaya başlıyor ondan saçın dökülüyor”sizce doğru mu?
_bahar_ Nesibe47 benim aşırı döküldü hele o zamanlar şimdi 16 aylık azaldı ama kel kalınmiuo korkmayın eltekrar cikiyo saçlar ben kalmadiysam kimse kalmaz😃
BEYZANUR53 Nesibe47 doğum yaptıktan sonra çok aşırı döküldü artık bikmistim.heruerden saç çıkıyordu biri sarımsak özlü şampuan önermişti denedim çok faydasını gördüm %80 oranında azaldı her banyoda onunda yıkadım. Zaten 1 şampuanı bitirmek hatırlamıyorum suan tam ne kadar yıkadıgimi ama en az 4 ayımı aldı
aybikreis Nesibe47 Tanımaya başladığo zamanlar saçlar dökülür,hormonlar azalır vücutta diye zaman belirtiliyo bence
BEYZANUR53 Nesibe47 he bu arada bnde kel kalacağım kesin demiştim hatta yanlardan seyrelme olmuştu resmn ama geçici durum dediğim gibi sarımsak özlü şampuan ise yarıyor kullanıp fayda gören kişiden tavsiye almıştım. Sonra hatta tekrar çıkmaya başladılar onlerde bebek saçı gibi çıktılar hani saç bağlayınca fırt fırt sağdan soldan çıkarlar ya onlardan oldu kafamda uzadıkça geçti korkma
BEYZANUR53 Bebegimm_mmm su network işi yapan bir kadından almıştım adı gelmedi aklıma hani oluyor ya avon falan onun gibi bir şeydi aklima gelirse yazarım
NurSema01 Nesibe47 hani bi çocuk şarkısı var ya kar yağıyor lapa lapa kar yağıyor işte bu şarkıyı kendime uyarlıyorum lapa lapa saç dökülüyor 🥲🥲
istanbullugelin34 Nesibe47 benimde çok dökülüyo 4 ay 19 günlük oğlum onu da hiç duymamistim öylemi olurmuş
yuhumgeliy Nesibe47 saçı bağlı dolaşamayan ben saçım örgülü geziyorum evde sürekli 😂 topuz yapınca da saç diplerim acıyor bir de sağ sol önlerim açıldığı için saç diplerim gözüküyor. Saçlarımı kısalttım azalır diye nafile hiç bir işe yaramadı kel kalacağummmm 😂 4 ay 18 gün oldu doğum yapalı 3.aydan beri dökülüyor. Emziriyoruö bir de
Gunesim48 yuhumgeliy benimde aynı 4 ay 10 günlük yattığım yer oturduğum yer her yer saç 🤷🏻♀️ Sanki saçtan kilim serilmiş gibi yerler kafamda saç kalmadı tepem açıldı derim görünüyor 🥲
Gencanneyim Nesibe47 İyi geceler. Kan tahlili yaptırmanızı öneririm. Demir eksikliği döküntüye neden olabilir ya da hormonal dengesizlikler. Geçmiş olsun 😊
yuhumgeliy Gunesim48 valla aynıyız sabah yataktan kalkıyorum yastıkta saçlar. Hep bağlı tutuyorum mecburen en iyisi omuzda kesmek saçları biraz daha saçlarımın elime geldiğini görürsem öyle yapıcam 😂 bir şey değil yerler hep saç her gün evi makinalamak zorunda kalıyorum dhshdjd
Gunesim48 Nesibe47 benimde aynı 4 ay 10 günlük bebeğim evin her yeri saç 🤷🏻♀️ Geçen arkadaşa gittim oturduğum kanepesi hep saç oldu utandım kalkarken 🥺 galiba kel kalıcam diye çok korkuyorum 😅 kafa derim görünüyor tepeden takviye Demir vitamin de kullanıyorum ama faydası yok