6 ay 9 günlük bir kızım var.. Yaklaşık 2 aydır iştahsızlık problemimiz var tahlil sonuçları temiz ama yeteri kadar beslenmiyor kilo alımı yavaşladı meme reddi yaşıyoruz memeyi de asla emmiyor işin garip tarafı biberonuda emmek istemiyor. Böyle bir durum yaşayaıpta ya da buna benzer bir şeyler iştahını artırmak için herhangi bir bitkisel ilaç ya da rezene çayı falan kullanıp işe yarayanınız var mı… Gerçekten yemek yeme konusunda çok zor durumdayız