Beyza_bda sabahlara kadar uyumasa sesimi çıkarmam ama ağlaması deli ediyordu bizi bir yerimi ağrıyor gazımı var neden ağlıyor kafamızda hep su soru aslında çok basit yani uyuyamadığı için ağlıyordu hiç bir şekilde uykuya dalmazdı ayaga kalksam uyanırdı onunla yatsamda uyanırdı maksimum 30 dk uyusa ev işine kosardim geceleri uyumaya korkar oldum uyanıcak uykum bölünecek diye ama gerçekten 5. aya girdiğiniz gibi hepsi geçiyor gece uykusu uzuyor gündüzleri neşesi yerinde kendi kendine oyun oynuyor bu sadece bir süreç zor bir süreç🤦🏻♀️ ☺️☺️