Kızlar kızım 22aylık bn griptim kızım geçti zaten bir kısır döngü içindeyiz kış girdi gireli 10-15ben hastayım ben iyileşiyorum kızım 10_15kızım hasta saglık ocagı gidiyorum ilaç kulak bogaz enflasyon var diyip carpol ve ibrofen zero şurup verdi birde mukotik şurup verip gönderiyor en son şubat 24 dü kızım grip oldu ilaç aldım geldim iyileşmişti ama 2 gündür yine burnu akıyor soguk algınlıkşurubu verdim ama bu sefer öksürük başladı ve kusuyor gündüz bişy olmuyor ama gece uyuyamıyor nasıl geçeçek bu hastalık sürekli grip kızım bnde sürekli hastayız b