mrscook03 Brvnylmz1453 Teşekkürler, burada paylaşınca rahatladım aynı düşüncede olanları görünce,sırf bu baskılar yüzünden bu güzel günlerin tadını çıkaramıyorum
Snm_ttr73 mrscook03 olabilir canım benim benimde neredeyse 2 ay sütüm olmadı çok şey denedim hiç pes etmedim çok şükür geldi ver mama tabiki meme artı mama ver asıl aç kalırsa kötü hissedersin
marbling10 mrscook03 Çevre baskısı Sebebi tamamen bu bence. Çünkü anne sütü verememek sizin suçunuz değil. Evet çok önemli olabilir ama olmayan emziremeyen, sağıp süt içiremeyen bir sürü anne var ve bu onları kötü bir anne yapmaz önce buna inanın. Sonra stnüzün artacağına yeteceğine inanın. Sokaktaki kedinin böyle bir endişesi var mı hiç? Kaç yavrusu olursa olsun sütüm yetecek mi diye düşünmeden besliyor.
mrscook03 O kadar haklısınız ki, gerçekten forumda yazdıktan sonra gelen tepkiler o kadar rahatlattı ki stresim azaldı, sütüm hala çok değil ama 3 gündür mama vermiyorum yetiyor çok şükür ❤️