Emilllyyy benimde tüp bebek ilk günler olmadı hep makinayla sağdım 1 ay mama ve meme beraber gittik 1 ay sonra mamayı bıraktık sadece anne sütüyle devam ettik. Süt arttırıcı humana çay var Beatlak damla çok etkili birde yediklerinden süre etkili şeyler yersen artar sütun tüp bebekle alakalı birşey yok