zehikmel53 Merhaba hanımlar kızım 3 bucuk aylık alttan iki dişi çıktı.parmakları arka dişlerinde çok huzursuz beyaz beyaz diş etleri onlarda çıkarmı henen.varmı aynı durumu yasayan bilgisi olan şimdiden teşekkürler
EslemReyhan zehikmel53 kardeşimin oğlu 7.ayındayken 1 hafta içinde 6 dil çıkarmıştı sizinde peş peşe gelebilir hayırlı demir gibi dişleri olsun inşallah ☺️🌸
Arsima19 zehikmel53 çok erken değil mi benim ki de hep eli ağzında tukurukleniyir acaba bizim de mi çıkacak diyorum hep
Snm_ttr73 zehikmel53 evet canım aynı dediğin gibi oldu benim oğlanın bütün diş etleri şiş ama sadece alttakiler çıktı bu arada 6 aylık
Aysgl_Asya zehikmel53 Oyy maşallah. Erken çıkaran oluyomus sizin gibi. Bizde 3 buçuk ayligiz çok huzursuz ve alt dağı beyazlamış gibi. Acaba bizde de mi dış çıkacak diye düşünüyorum
elis-eymen Oğlum 3 aylıkken 4 dişi vardı. Şimdi 7 yaşında. Erken dökülüp yeni dişleri geldi olabiliyor 🌹
bsclk77 zehikmel53 açıkçası bilmiyorum ama benim oğlumda sürekli tüm parmaklarını nerdeyse gırtlagına sokuyor , öyle yapınca da salyası akıyor , sizde böyle bir durum var mı ya da diş çıkarmayı düşündürecek başka bir hareketi falan ?