anayim_ben_ana bebeğim gece uykusundan önce 4 saat uyanık kalıyor neden öyle acaba? 1 hafta sonra 6 aylık olucak inşallah🌸
Busrazehra anayim_ben_ana benim bebeğim de aynı uyuyunca güzel dalıyor Allahtan zaten normal olan 3 saat bizimkiler bir saat daha ekliyor demekki
Gulcem1 anayim_ben_ana benim bebeğimde 6 aylık bende çok uyanık kalamıyor diye post açacaktım 😅 1.5 saati zorla 2 saat yapmaya çalışıyorum uyku saatleri şaşmasın diye. Bazen 1 saatin sonunda bile uyumak istiyor. Ah biz anneler az uyanık kalsa sorun çok uyanık kalsa sorun 😅