Kızlar perşembe günü kızım 3 aylık olacak geçen hafta doktoruna kontrole gittik 3 ölçek 90 cc mama yiyor ama doktor artık 4-5 ölçeğe çıkar dedi bende 4 ölçek yaptığımda 1 ölçeğini yemiyor dedim normalde bebeğim 2 saatte acıkır kıyameti koparır ben mamayı yapana kadar ama 2 gündür 5-6 saattir hiç mama için ağlamıyor artık 5 saat sonra ben 3 ölçek mama yapıyorum zorla 1 ölçeğini yiyor 2 ölçek yemiyor kalıyor huzursuzlukta yapmıyor ama Bi anda neden böyle yaptı ilk bebeğim olduğu için normalmi bilemedim ne yapmalıyım.