Cansudkmts Ya bir sağlık kuruluşunda nasıl aşı olmaz 3 hafta oldu sağlık ocağında aşı vurulucak nasıl bir ihmalkarlık bu sizler böyle sorun yaşadınız mı yada yaşan varmı aranızda gerçekten sinir kırizi geçirmelik
irva Cansudkmts Doktorunuz özeldeyse özele geçin devlet aşılarını ücretsiz vuruyorlar.Yada direk devlet hastanesine geçin.
Cansudkmts irva kendi doktoruz özelde ama bu 2 ay aşıları sağlık ocağı vuruyormuş ve sağlık ocağınada hala aşı gelmedi
Cansudkmts Yarennnnnaltnbsk devlet hastanelerinde. Vurulmuyormuş mahallelerde ki sağlık ocakları vuracakmış oraya gidiyoruz dediği şey 2 ay tüm bebekleri toplicam öyle vuracam yani mahallede kaptana 2 ay bebek ola bilir acaba