Dermin Kızlar bebeğim çok kötu surekli gazı oluyor kakasını yapamıyor yapıncada böyle köpuk kopuk kendime dun humana nın rezene çayını aldım ondan bebeğime bir çay kaşığı versem birşy olurmu ben içiyorum ama çocuga etki az ediyor
Alnalprdha Dermin verme tabikide rezeneyi emzirme yoluyla geçmesi yetiyor zaten direk çocuğa vermek zararli . Onun yerine probiyotik al biogaia iyi biz onu kullanıyoruz rahat çıkartıyor sabah vermeni tavsiye ederim
merveozkaynak Dermin rezene verebilirsiniz hem kendiniz için bebeğinize de 1 çay kaşığı kadar verebilirsiniz
Kklglsm Dermin hiç çile çekmeye gerek yok güzel bir gaz damlası ve gaz masajı yapın bebek de rahatlasın siz de
Alnalprdha Dermin yok canım benim bu probiyotik bağırsakları düzenliyor hem gaz hem kakasi için iyi oluyor 2 yaş ve 5 aylık çocuklarımin ikisinde de kullanıyorum sorun doktorunuza da size iyice anlatır zaten
dunyaharikasi Doktora götürün kakasını yapamadığı için bugün doktora götürdüm 6 gün kakasını yapmazsa sıkıntı olacağını söyledi doktor. Mama verilen bebeklerde normal olduğunu söyledi ve bebeğimi rahatlatan bir damla verdi. Size tavsiyem doktora sormadan hareket etmeyin kakası için masajlar var YouTube’dan bakın aynısını bize doktor tavsiye etti gaz için de var masajlar. Bebek bünyesi ile sizin bünyeniz aynı olmaz Bence KULLANMAYIN
HasretKaratay 1 çay bardağı sıcak suya 1 çay kaşığı kadar kimyon koyup sabah akşam iç yemekten önce çok gazlıysa öğlenleri de aynı şekilde içebilirseniz yaparsınız.((Kendin içeceksin bebeğe sakın verme.)) Yemek yaparken de yemeklere at biraz biraz kimyonu. Karnını yağlayıp masaj yağmayı ihmal etmeyin bacaklarını karnına doğru çekip hareketler yaptırın onlarda çok işe yarıyorlar. Şimdiden çok çok geçmiş olsun🤲🏻🙏🏻🙏🏻
Emir123ali Dermin kendi rezene iç ama sakına bebeğine anne sütünden başka birşey verme canım gaz damlası sap simplex veya nurse harveys çok iyi tafsiye ederim
Kustuyu95 Dermin emzirdikten sonra mutlaka mide gazi al ayaklarını sıcak tutmaya özen goster ve emzirirken fazla hava yutturmamaya çalış zamanla gececek son olarakda düzenli gaz damlasi ve kendj yemekelrine kimyon at sütten bebisede geçer gazi azalır biraz daha rahatlar
Neslihan-28 Dermin sürekli ağlama hali varsa gazı çıksa bile ağlıyorsa süt alerjisi olabilir eğer huzursuzluk devam ederse lütfen ama lütfen çocuk gastroentroloji bölümüne gidin kaka tahlili yaptırın şifa bulursunuz inşallah.Kızımda çok gazlıydı ama doktorlar normal gaz zannetti sürekli ağlardı yavrum kaka tahlili ile öğrendik süt alerjisi olduğunu.😭😭😭posuna şırınga ile zeytinyağı sıkın kakayı yaptıktan sonrada ağlama hali olursa süt alerjisinden şüphelenenin çünkü kakada köpükler olması ve kabızlık süt alerjisinin nedenleri.
Aysenurkp Kimyon cayi denediniz mi kendiniz içiyorsunuz bebeğe geçiyor ve gaz problemi azalıyor. biogaia,gunluk 1 kupa kimyon çayı içmek ve süt ürünleri tüketmemekte buldum çareyi ama bu sadece gaz icin geçerli kakaya çare bulamadım
Sualim Dermin zarsrlınolmasa çocuğa verin direkt derlersi siz için demelerinin bir sebebi var gaz damlası ve probiyotik yazmasını isteyin doktorunuzdan