Kerimasaf öncelik doktor şikayetlerinizi dinliyor ve yaptıracak kişinin geçmişini sorguluyor ben gitmeden kafama takılan ve dikkatimi çeken bütün şikayetlerimi not etmiştim olurda unuturum diye daha sonra işlem odasına geçiyorsunuz bebegin üstünü çıkarıp sakinleşmesini bekliyor benimki biraz doktor hemşire falan görünce huysuzlandı ve korktu daha sonra üç tane mimik kupa kullanıldı cam olması daha güvenilir. Doktor turanşah bey geldi kupayı cıkarıp hızlı hızlı igneyle deldi diyeblrm sonra tekrar kupa takıldı 4 dakika bekledi jel gibi bi kanı cıktı aşırı karaydı hatta sonra işlemimiz bitti bantla kapatıldı 12 sonra bantları çıkardık 12 hayvansal gıda tüketmesn dedi 1 saatte bişey yemesin emzirdgmi söyledim emzireblrsnz dediler. 1 ay sonra tekrardan çagırdılar tek seansta azda olsa şifa görüceksinz ama 1 ay sonra tekrar gelin dediler bantları çıkardım minik igne delikleri ve kupa izi var oda bi kaç güne geçer dediler.. Bütün yolları denedim fayda göremsekde bir sünneti yerine getirdim derim ama görecegimize tüm kalbimle inanıyorum Allahın izniyle