Kızlar Merhaba bugün 4. Ay aşılarıni olduk ve aksam ateşi cıktı 38 e soydum bi çay kaşiği calpol verdim şuan 37 üzerindede üstten zıbın alttan kısa corapla ince bir pijama var ne giydirmeliyim örtmeli miyim elleri ayakları soğuyor üşür mü ne yapıcam bilmiyorum iştahi gitti yemiyor huysuz nolur yaşayan varsa yazsın ilk cocuğum cok tedirginim😟