Linos1912 hipp 3 numara kullanıyorum üzerinde yazıyor zaten hazırlanılan mama tazeyken hemen tüketilmeli. Bekletilen mamayı bebeğinize içirmeyin yazıyor bakteri ürettiği için. Bebelac gold kullanıyorduk bundan önce onun kutusunda da 1 saat içerisinde tüketiniz yazıyordu. Hipp bekletilmiyor