Kızlar oğlum odada biz yoksak uyumuyor. Daha 4 aylık dikkat ettim akşam olunca yataga koyuyorum biz olmadığımız için sürekli uyanıyor , bizle birlikte uyumaya gittiğinde hiç uyanmıyor , tesadüf degil cunki 4 aydır böyle yani acaba hissediyor mu cok değişik , odasını ayırmayı düşünüyordum gece uyanmıyor diye ama Bağcan bilemedim