Serpil51 cüzdan olayı önceden yoktu ben 2018 den beri alışveriş yapıyorum. Cüzdan çakmaya başladığından beridir de kattan cüzdana atıyorum ordan harcıyorum. Ama henüz kotayı dolduramadım çok az bi şey kalmış olmam için. Kargo olayı yüzünden artık ordan alışveriş yapmıyorum ufak bi şey almak istesem aynı satıcıdan bilmem kaç TL daha alışveriş yapman gerekiyor diyince sinirlerim tepeme çıkıyor o satıcıda da hep saçma ve işime yaramayan şeyler olıyor bende bırakıyorum Hepsiburadadan yapıyorum artık. Önceden bu olay yoktu istediğin satıcıdan istediğini alır belli bi miktara ulaşınca da kargo bedava olurdu şimdi her bir satıcı için kotayı aşmaya çalışmak çok saçma.