Kızlar bebeğim 2 aylık. Bugün saat 9 da 60ml mama verdim sonra aralıklarla 11 bucuga kadar emzirdim sonra saat 11 bucukta 90 ml mama içti. Benim sütümün buna yetmesi imkansız. Benim mi aklım almıyo sütüne güven inan mama kullanma diyorlar da bana cok ucuk geliyo ya nasıl 2 saatte vücudum 150 ml süt üreticek ki :( benim sabah dolu doluyken bile 100 ü zor görüyorum akşama damlayarak 30 zor cıkıyo zaten. 🥺