İyi geceler güzel anneler. Kızım 18 ay 6 günlükken sütten kestim geceleri çok uyanıyor ve sadece emiyor yemek yemiyordu. Doktorum ben cok zayıfladım diye kesmemi söyledi. Çok üzüldüm ama kendi saglıgım için bıraktım. Bugn tam 1 hafta oldu ama hala geceleri kalkıp aglıyor ama yemesi asırı düzeldi çok şükür. Sizin meme bıraktırma süreciniz nasıldı?