Hercai88 çok aşırı acemi biriydim ve panik biriyim. İlk direksiyon sınavında rampa kalkışı yaptıktan sonra hemen ilerde L park yeri vardı. Normalde derslerde bomboş olduğu için hemen L park alanına giderdik. Sınav günü herkes sınav olduğu için sıra vardı. Rampa kalkışını yaptım. L park alanında başka biri olduğu için dur bekle dediler durdum. Herşey çok güzeldi 😂 içimden diyorum ki rampada ikinci defa kalkabilirim inşallah tam onu düşünüyodum ki park alanı boşaldı yanımdaki dedi ki ilerleyelim. Ben de ilerledim ama tabi sinyal vermeyi unuttum 🤦🏻♀️ İlk sınavdan bu şekilde saçma bir sebepten kalmıştım. İkincide geçtim. Sonra hamile kaldım eşim araba kullandırmadı. Derken şuan kızım 20 aylık ve ben birkaç aydır sürüyorum. Önemli olan kendine güvenmek ve paniği azaltmak 🤷🏼♀️Zafer aksoy diye bi adam var youtube da onun videolarını izlemek çok işime yaradı sınavdan önce de şuan da da hala işime yarıyor