İyi akşamlar arkadaşlar oğlum bir yaşında iki gün önce 1 yaş aşılarını yaptırdık birşeyi yoktu ondan mı , dün biraz soğuk ortamda bulunduk ondan mı , alt azı dişler şiş ondan mı bilemediğim bir ateş, huysuzluk ve iştahsızlık var bugün sabahtan beri. Burun akıntısı vs yok fakat 38/38,5 Larda ateş, huysuzluk ve iştahsızlık bu üç durumdan biri ama hangisi bilmiyorum? Hastaneye götürsek calpol dışında birşey yaparlar mı ? Yoksa evde mi ateş düşürmeye çalışmalıyım ? Bana yardımcı olur musunuz ? 🙏🏻