[silindi] Minnakbebis Rendeledikten sonra tavada yağsız çevirip öldürüyordum. Soğuyunca yoğurt çırpıp üzerine döküyordum. Kabızlığa da iyi geliyordu. Ama o zaman kızım yaklaşık 8 aylıktı.
Veramm Minnakbebis ilk etap ta sadece kabağı buharda haşlayıp deneyebilirsin alerjisi yoksa daha önce denediklerini karıştırıp püre yapabilşrsin
deletedmom173 [silindi] bende deneyim böyle hiç yapmamıştım. Dolmasını çorbasını yedirdim ama bu aklıma hiç gelmemişti tşkler 🌸
KubraurganAlper Küp küp doğra çok az suda hasta sonra cam densede ez canm ya da tadimlar bittiyse kabak ve havucu az suda haşla yine ez ve yedir daha lezzetli olur tek başna sevmeyebilir pişince altını kapatmaya yakn 1 çay kaşığı zeytinyağ ekle