Derinsart 10 gün önceydi lcw şort etek aldım tulum şeklinde lila,üstüne beyaz body giydirdim elbise ile bebegin rahat kucağa alınmadıgını düsünüyorum üstü bası acılıyor, kafamıza da mor taç. Ben ve esim siyah giydik geri planda kalmak icin fotolarda güzel cıktı🤣pastamız gökkusagı temalıydı,balon zinciri yaparak duvarı süsledim duvara da iyi ki doğdun yazısı evde bu sekilde kutladık. Hediye olarak mum boyama kalemi aldık kızımıza ihtiyaclarımızo da çevremizde soranlara aldırdık😁mesela kücük masa sandalye,ilk adım ayakkabısı,bez,altın küpe hediye geldi