Busrabsr Gerçekten sinir oluyorum para bol sanıyolar nelerden kısıp bebeğimize böyle probiyotikler vs alıyoruz doktorlar içeriğine iyice bakmadan direk yazmaları gerçekten sinir bozucu bu arada bende biogai yeni doğduğunda kullanmıştım ama gaz sorunu içindi şimdi yine kullanmak istediğimde doktoru bu kabızlığa çare olmaz gaz sorunu olan bebeklere daha uygun bi probiyotik dedi doktorunuzun size kabızlık için biogai aldırmasıda saçma olmuş ve içeriğinde de süt proteini var diyolar 😤