Kozlar selam, yarın bebeğim 2. Ay aşısı olacak 25 martta da verem aşısı olacak. 2. Ay aşısı her bebekte ateş yapar mı? Ateşlenirse ne yapmalıyım sadece ateş düşürücü mü yoksa soğuk komleks duş falanda gerekir mi? Sizin beneklerinizde neler oldu gece uyuması falan zorlaştı mı