Azram_2021 2 aylık bebeğim bu aralar yatağına veya koltuğa uyanıkken koyduğum zaman başını sağa sola hızlı cevirip duruyor bunu 4 5 kez yapıyor ve bazende buna gülüyor acaba meleklermi güldürüyor yoksa başka sorunmu var anlamıyorum 🥺
ebozbey Azram_2021 bizim bebek 5 aylık hala daha doğduğundan beri o kafayı sağa sola hızlı hızlı çeviriyor doktora götürdük alerji testi dahi yapıldı düşün hiç biseyi yok sebepsizce öyle yapıyor bende burda durayimda bakım başka olan varmı😭😭😭
AlyaMavi Azram_2021 hiçbir sorunu yok normal sallıyorsanız olur uyumak istemez olur uykusu gelir olur normaldir
Yavuzseliminannesi1661 Azram_2021 benım bebegım de aynı uykuya dalamadıkları için yapıyormuş uykusu gelınce o kafa ılla sallanacak bizde 6 ay 12 günlüğüz
Azram_2021 ebozbey ya alerjik olabilmesi gereken bazı seyler hissediyorum ama bu onunla alakalımı bilemiyorum
minikturta Benimki 8 aylık olacak nerdeyse 1 aydır yapıyor bunu çoğunlukla uykusu gelince yapıyor bunu farkettim
Azram_2021 Yavuzseliminannesi1661 aslında sallama değil bizimki sağa sola tam cevirip bakıyor bunu peş peşe yapıyor ayakta sallama isteği gibi değil
ebozbey Azram_2021 kuuzm 2 aylıktı . Kan aldılar sadece anne sütü ve mama alerjisi varmı yokmu diye baktılar ama bişey çıkmadı
Tubiii31 Azram_2021 meme mi arıyor acaba 🤔 benim kızım da 4,5 aylık oda yapıyor . Emerek uyuyor yatağına yatırınca uykuya dalana kadar dediğiniz gibi kafasını sağa sola çeviriyor bir kaç kez yapıyor sonra uyuyor
Azram_2021 Tubiii31 valla artık bilmiyorum canım bu aralar cok huysuz ne uykuya dalabiliyor zorla dalıyor 5 dk sonra uyanıyor ne gece uykusu ne gündüz uykusu var
Tubiii31 Azram_2021 ama daha çok küçük annesi gece gündüz kavramını bilmiyor inşallah bir an önce düzene binersiniz. Benim kızımda rutinle uyuyor çok şükür bi rutin oluşturduk zor olsada alıştı seninki de alışır zamanla kucağına al bol bol okşa sev 3 aya kadar bir düzen bir uyku beklememek gerekiyormuş ilk bebeğim ve öğrendiğim şey bu oldu.
Susam_3 Azram_2021 benim çocuğum da yapıyot emzik verince ya da emince geçiyor. Ya açtır ya uyumak için emzik ya da memeye ihtiyaç duyuyordur diye düşünüyorum. Benim çocuğum da öyle oluyor çünkü