Ozgenur45 Kızlar 4. Ay aşımızı olduk ateşimiz YÖK ama biraz agrımız var sizlere sormak istediğim sağlık ocağından kan damlası verdiler sizler sağlık ocağındakini mi kullanıyorsunuz herhangi bir yan etkisi vs var mı
Birsu3435 Ozgenur45 ben henuz kullanmadım kime sorduysam kullaamislar doktora kontrole gidince sorucam
gulcan_cem_gulce Ozgenur45 bizm doktorumuz farklı bir marka önerdi Newvit içinde 2 şişe var 60 tl fiyatı
LtfyeAsaf Bende bekliyim burda 20 temmuzda olcak oğlum aşısını fitil versem olur mu acaba eve gelince paranox 2. Ay aşısında ateş yapmadı ama huzursuzdu vermiştim fitil