annetatlisi yok olmadı çok şükür. Ağlıyordum her emzirmede. Uyancakta emeck die ödüm kopuyodu. En son bi kaç gün tahin yağıda karştrdm içine. Tahinin üstünde biriken yağ. Çok şükür iylelti ama sıcak olcak dediğm gibi bide mutlaka havalandr. Kendi sütünüde bebek emdikten sonra sür üstünde kurusun oda antibiyotik. Emdikten sonraki yağlı kısmı.. sonra dediğimi sür. Allahn izniyle geçrr ya. Bi arkadşa daha tavsiye ettm iyi gelmşti 🤲🏻🙂