Kızlar ben hep ağda veya makine ile temizlenirdim tüm vücut ama artık bebekten vakit bulamaz oldum yani olmuyor uyumayan zor Bi bebeğim var uyuyunca yemek vs anca venüsğn alayım dedim mor başlıklı jiletini ama korkuyorum çok çıkar diye jiletten sonra keşke epilasyona gitsem ama komşular var hep jilet ile ben orman gibi olacağım sanıyorum aydınlatır mısınız beni öyle çok mu çıkıyor sizce jilete geçmeli miyim? Yoksa mecbur devam gibi