Merhabalar Perşembe günü rota 2. Aşımızı olduk aşıyı aldıgım gün ocean kan damlasıda aldım normalde sağlık ocagının verdiğini kullanıyordum ama paraben vs olunca ondan vazgeçtim kullanmaya başladığım gğnden beri bebeğimin kakası sulu ishal gibi aynı, kakasını yaparken filan ağlamıyor tabi sadeve bezi doldururken duyuyrm acaba rota aşısı mı yoksa bu damla mi yaptı anlamadım ? Bilgisi olan varmi ?
şimdeiden çok teşekkür ederim ☺️