Hayal123 Merhaba kızlar 3 yaşındaki kızımda mart ayı başından beri dudaklarında kabuklanma başladı.. derileri atıyor resmen sarı sarı olup.. var mı başına gelen mevsimsel olabilir mi acaba diye düşündüm..
Minikprenses_1 Hayal123 Bizimkide 28aylik aynı durum var canım doktor yatmadan burnunu serum fizyolojik ile aç dedi birde dudaklarına nemlendirici kre surebilirsin dedi
Alerjikkoala Hayal123 2 yaşında oğlumda var. Yanağında egzema vardı o geçti dudağında olmaya başladı. Doktor sürekli nemli tutmayı öneriyor. Bioderma ya da la roche krem verdi ama sürdürmüyor ikisini de :/
Hayal123 Annebebissss vitamin eksikliği olabilir mi acaba ya kızımda başlayınca bu durum okudum biraz da internetten.. hiç baktırdınız mı kan tahlili