basaktpe12 3 arkadaşım bu ameliyatı oldu. 1. Çok kilolu bir kızdı ve hızlıca kilo verdi. Zaten istese de yiyemezdi. Vücudu çok orantılı zayıfladığı İçin eskiden kilolu olduğuna kimseyi inandıramazdı. 2. Ortalamanın üzerinde bir kilosu vardı ama asla kilo veremezdi . Bu yüzden bu ameliyatı olmak İçin hamileliğini de fırsat bilip çok kilo aldı ve doğumdan hemen sonra ameliyat oldu. Çok yavaş kılo verdı ama hiçbir zaman istediği ölçüye gelemedi. Şuan balık etli.3. Aslında sadece üst tarafı kiloluydu. Ameliyatı olduktan sonra göbeği çok sarktı ama ona rağmen çok zayıfladı sayılmaz . Vücudu aşırı orantısız oldu ve bu halinden çok mutsuzdu . Benım çevremdeki örnekler bunlar😂