Merhaba anneler.. bebeğim 9.ayına girmek üzere. Hergün aynı şeyleri yediriyormuş gibi hissediyorum yani sanki farklı hiç birşey yokmuş bulamıyormuş gibi bilmiyorum. Mesela sabah çeşitli pankek , bulamaç, yada yumurta,öğlen meyve yoğurt,akşam da brokoli karnabahar mercimek gibi şeyler. Ama vitamin alamıyor diye çok korkuyorum. Bana biraz sizlerde anlatsanız neler yediriyorsunuz