Kızlar bebeğim 4 ay 25 günlük 4. Ay atağıni bitirmek üzereyiz bı aydır uykusunda özellikle geceleri sıkıntılar oldu sabırla geçmesini bekliyorum fakat şöyle bir durum var bebeğim bu zmana kdar hiç memede uyumazdi kucakta emzikle hafif pispislamayla uyutuyoruz yaklaşık iki aydır 8 gibi gece uykusuna geçer daldiktan sonra minimum 3 saat sonra emmeye uyanıp devam ediyordu geceleri de maksimum iki kez uyanır emer devam ederdi. Yaklaşık 15 gündür gece uykusuna geçtikten sonra saat başı uyanıyor 8 den sonra ve bu gece de devam ediyor bazı geceler iki saatte bir olsa da çoğu gece saat başı emmeye uyanıyo bu acıkmaktan mi yoksa alışkanlık haline mi geldi bilemiyorum ve korkuyorum uyku gerilemesi den dalamayio uyandığı ve desteğe ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ama bu daha ne kadar devam eder hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim Ayni durumu yaşayanlar mu var mı benim gibi merak ediyorum