Alpitom benim kızım da 4 yaşındayken olmuştu merak etmeyin 4-5gune toparlar. Benim de omrumden umur gitmişti fışkırarak sürekli kusma suyu bile kusuyordu ve afedersiniz bit ishal yapıyordu ki yemyeşil ve acayip pis kokulu çocuğun içi boşalıyordu sanki çok korkmuştum hastanede yatış vermişti dr. Orda bile bez falan takıyordum çocuğa o kadar çok yapıyordu ama serumlar vs.Cok şükür atlatmıştık 3 gün falan hast yatmıştık. Sonra eve çıkınca da iştahı yavaş yavaş düzelmişti çok geçmiş olsun inanın geçip gidecek siz telaş yapmayın güçlü olun.