babyandmom1 Bebeğim 1 ay önce mama sandalyesinden düştü başının yan tarafında yumuşak bir şişlik var bir türlü geçmedi neden olur? Bir sorun yaratır mı? Bebeğimde hiçbir problem yok ama bu durum çok kafama takılıyor
babyandmom1 kubra17- düştükten sonra götürdüm tomografi ve röntgen çekildi bir şey çıkmadı ama bu şişlik gitmedi