Deletedmom0099 kalabaliktan rahatsiz olmaz,bazen arabalarini dizer ama nizami dizip izlemek icin degil dizer oyle sonra firlatir gider baska seyle oynamaya,ellerini incelemiyor uyutmak icin sallarken bazen bakiyor ellerine,ben anne parmak baba parmak sarkisini ogrettim parmaklarini tek tek baba anne abi abla diye bana gosterir,Durduk yere gulup durduk yere aglama yok,yerinde guler,yerinde aglar,Kalem tutabiliyor karalama yapiyor,Catali batirabiliyor,kasigi da deniyor ama agzina gidene kadar cogu dokuluyor kasigi acikcasi ben pek vermiyorum eline ama catal tutabiliyor tam yapamasa da batirip agzina goturebiliyor,Odaya girip ciktigimi farkeder pesimde dolanir aninda farkediyor. Tv aciksa pek farketmez kapaliysa farkeder. Gecen gun siraya dizdi aravalarini cok korktum hemen telas yaptim ama bir kac kez yapti oyle oynadi 2 3 dakika anca ilgilendi itti arabalari sonra kalkti baska oyuncaga