omerinannesi 16 aylık kızım. Bazen vuruyor ama asla sert tepki vermiyorum. Çünkü Aslında o tepkiyi görmek için vurduğunu biliyorum. O vurunca cici yap şimdi diyorum cici yapınca da komiklik yapıp dikkatini dağıtıyorum. O yüzden sık vurmaz. Genel olarak onaylamadığım bişi yaparsa uyarmak yerine dikkatini dağıtıyorum. İşe yarıyor. Bide bizim evde asla şakasına bile olsa kimse ötekine vurmaz, büyük hareketlerde bulunmaz, ses yükselmez. Bence bu yüzden bıraz sakin kızım maşallah .