Çok üzgünüm sevgili anneler. Hastalığı olan bebekler görünce hep üzülüyordum anneleri naısl dayanıyor diye. Bizim bir ateş derdimiz var içim nasıl sıkkkın, nasıl mutsuzum😔 allah bebeklerimize sağlık sıhhat versin♥️ Anneler üzülmesin, bebekler hasta olmasınn