Askeri ücretli bi çalışanım. Doğum iznindeyim. Ne kadar ödeme yattığına dair bi bilgim yok. Bi kısım ödeme yatmış ama tamamı bu kadar mı bilmiyorum yakın zamanda doğum raporu bitip tüm ödemesini almış olan var ise bilgi verir misiniz. Toplamda ne kadar yatıyor ?