Kızlar merhaba. Ben panik mi yapıyorum bilmiyorum. Bugün kızım kanepeden kafa üstü ama öyle çok kötü de değil… Bu olay sabah 11 gibi olmuştu. Bu arada 4-5 gündür grip. Burnu hem tıkalı oluyor hemde çok akıyor.
Konu şu : az önce burnunda hafif kan gördüm tek bir delikte. Ama öyle akmadı. Bir Damla falan sadece. Ama böyle çokta kırmızı değil.
Korkuyorum aceba sabah ki düşmesi ile alakalı mı? Ya da ne oldu böyle oldu? İnternette baktım soğuk algınlığı dan dolayı burun kanaması oluyormuş. Sizce korkmali miyim? Eşim görevde tekim. Yardımcı olun korkudan ölüyorum. Çocuk durumu çok iyi hareketli bu arada.