Tugcedgn Bebeğimin sürekli tükürüğü boğazında kalıyo normalmi bu yani sürekli bi yutkunmuyomu biriktiriyomu ağzında anlamıyorum bazende tükürüyo tükürüklerini cözemedim korkuyorum resmen her seferinde ya
Ervakts Tugcedgn bu dönemde ağız salgısı artar ve kontrol etmeyi öğrenene kadar bizde böyleydik şimdi alıştı çok şükür
Efuli6161 Tugcedgn normal bazen biriktiriyo oyun yapıyo kendince bişey olmaz onlar öksürüp atarlar o refleks var onlarda benim kızımda yapıyordu o aylarda geçti sonra korkmanıza gerek yok..
prensesannesiiiiiiiii Tugcedgn benim bebeğimde 2 aylık ve aynısı bizde de var ödüm kopuyor bi an bile yalnız bırakmıyorum geçecek inşallah bu süreç🙏🏻
Tugcedgn Efuli6161 ayy insallah bizimde geçer bende böyle rahatlarım cünkü her seferimde öksürüyo boğuluyo sanıyorum
Tugcedgn prensesannesiiiiiiiii ay sormayın aynen öyle vaziyetteyim bide ekstra gaz var bizde biraz önce öyle bi gaz krizi tuttuki suan pturdum ağlıuorum yani böyle bu süreçler geçsin gitsin hepimiz icin:((
Burcu11 Tugcedgn tükürük bezleri çalışmaya başlamış gelişimin bir parçası ağzında toplandığı iÇin yutmasını bilemiyor bizde ilk zmanlar yaşamıştık sürekli boğazında kalıyor gibi oluyordu